Collectie

Gezinseditie Het Goede Zaad 2021 Formaat: A5 Uitvoering: solide paperback  

Lees meer

Mix pakket van 5 verschillende condoleance kaarten voorzien van een los inleg vel met verschillende teksten Per kaart inclusief envelop Afmeting 16X9,5 cm

Lees meer

Verspreidings editie Het Goede Zaad 2021 Formaat: A6 (briefkaart formaat) Uitvoering: Paperback Deze pakketprijzen gelden alleen bij bestelling van genoemde aantallen ineens. Prijzen zijn excl. reële handeling- en verzendkosten. Voor boekhandels

Lees meer

'Volg Mij!' is een tijdschrift voor jonge christenen. 'Volg Mij'! wil iedereen die belang stelt in de Bijbel en het volgen van de Heere Jezus Christus graag helpen. Vooral gelovigen voor wie dat misschien nieuw en onwennig is. Het blad: behandelt a

Lees meer

Jeugdblad: 'Volg Mij!'
€0,00 €18,95

Deze edge lined Bijbel in Herziene Statenvertaling heeft een omslag van een exclusieve leersoort. De Bijbel is op een luxe, kwalitatief hoogstaande manier afgebonden, heeft goudsnee en een buigzame band. Dit betreft een NETTO PRIJS artikel -Uitsluiten

Lees meer

U kunt u abonneren op ons gratis maandelijks Bijbelstudieblad vol geloofsopbouwende artikelen.Dit Bijbelstudieblad - door velen 'het groene blaadje' genoemd - wordt al sinds 1946 onafgebroken uitgegeven. Voor een abonnement graag even contact opnemen m

Lees meer

Foto kalender: Hoe groot bent U 2021 formaat A3 staand, gedrukt op 170 grams glanzend papier, voorzien van 300 grams witte kartonnen rug en witte spiraal Prijs: € 9,95

Lees meer

Een mooie agenda met elke dag een Bijbeltekst en ruimte om je afspraken te noteren. Bij deze agenda is ook een plastic hoesje te bestellen, voor extra versteviging. Deze is te bestellen met de volgende link: Plastic hoes voor wegwijsagenda

Lees meer

Wil je je kinderen laten kennismaken met dinosaurussen – vanuit een Bijbels perspectief? Een leerzaam handboek voor ouders en jeugdwerkers om jongeren te begeleiden in hun zoektocht. Dit unieke boek zit boordevol bewijs, dat ouders, jeugdwerkers, ti

Lees meer

Een leuke kinder-kleur kalender 2021. Van harte aanbevolen voor gezin, kerk en kinderbijbelclub. Deze is verkrijgbaar in diverse talen. Formaar: 21X14,5 cm

Lees meer

Een fraai, nieuw vormgegeven en zeer veel gebruikt evangelisatieboekje. Deze brochure gaat over de Bijbel: het ontstaan, de samenstelling en de boodschap van de Bijbel. Wordt in meer dan 45 talen uitgegeven en jaarlijks in zeer grote aantallen verspreid.

Lees meer

Mix-pakket met 30 verschillende ansichtkaarten uit de 18 serie. Hoogglans kaarten en het formaat A6

Lees meer