Basis van het geloof

Auteur: J.Ph. Buddingh Aantal pagina's: 12 Bij afname van meer dan 100 stuks per titel is in bepaalde gevallen extra korting mogelijk. vraag er eventueel naar bij de administratie  

Lees meer

In deze brochure staan enkele artikelen die ons aansporen om het Evangelie uit te dragen, nu het nog genadetijd is. Zoals de Schrift zegt: 'Want ik schaam mij niet voor het Evangelie; want het is Gods kracht tot behoudenis voor een ieder die gelooft' (Rom

Lees meer

God heeft ons in Zijn Woord de weg naar eeuwige zaligheid en redding gewezen. Miljoenen mensen hebben hun zonden beleden en geloven in het verlossingswerk van de Heere Jezus. Nu zijn ze gelukkige kinderen van God. Maar niet iedereen die tot bekering is g

Lees meer

Verzoening en eeuwig oordeel Auteurs: J.N. Darby, E.H.W. Luimes e.a. Aantal pagina’s: 124

Lees meer

Dit is het eerste deel van de serie: 'Opdat Hij ons tot God zou brengen'. De serie van 8 brochures geeft een beschrijving van het Bijbelse Christendom, waarin het verlossingwerk van de Heer Jezus centraal staat. Voor God gaat immers alles om Christus en o

Lees meer

Naar aanleiding van de geschiedenis van de koperen slang beschrijft de schrijver in dit artikel verschillende reacties die een mens kan geven als hij zich bewust is van zijn zondige staat en het oordeel wat dat tot gevolg heeft. Niet het overdenken en het

Lees meer

90 dagen bidden voor je afgedwaalde kind

Lees meer

Als je vandaag de dag naar de Christenheid kijkt, vraag je je misschien af: Waarom zijn er zo veel verschillende groepen Christenen? Waar kan ik Christenen vinden die samenkomen in overeenstemming met Gods Woord? Is er een manier om de eenheid van

Lees meer

Niemand kan tegenover God van recht spreken. Als God met mensen naar recht handelt, volgt het oordeel. Maar God ontfermt Zich over hen, die geloven. Als de grote ‘Pottenbakker’ laat God zien dat Hij de vrijheid heeft om de bestemming en het lot van de men

Lees meer

Is het mogelijk om zekerheid te hebben van je behoud en zeker te weten waar je de eeuwigheid zult doorbrengen? Kun je in eerste instantie gered worden, maar later door je eigen tekortkomingen of zonden toch nog weer verloren gaan? Deze uitermate belangrij

Lees meer

Dit is het tweede deel van de serie: 'Opdat Hij ons tot God zou brengen'. De serie van 8 brochures geeft een beschrijving van het Bijbelse Christendom, waarin het verlossingwerk van de Heer Jezus centraal staat. Voor God gaat immers alles om Christus en o

Lees meer

Hebt u vrede met God? - dat is de belangrijkste vraag die er bestaat. Die vraag moet door iedereen zonder onderscheid overwogen worden, of je nu oud of jong, rijk of arm bent. En daarom willen we u deze vraag met liefdevolle ernst voorleggen.   Als u kun

Lees meer