Boeken - Nederlands

Verspreidingsuitgave van het Nieuwe Testament. De vertaling is de Herziene Statenvertaling.  Door de aantrekkelijke prijs geschikt voor verspreiding.  Formaat: 12 x 18cm.  Bindwijze: paperback Voor deze uitgave geldt een netto prijs

Lees meer

Auteur: J.Ph. Buddingh Aantal pagina's: 12 Bij afname van meer dan 100 stuks per titel is in bepaalde gevallen extra korting mogelijk. vraag er eventueel naar bij de administratie  

Lees meer

Dit boek is in zoverre ongebruikelijk omdat het één van de meest uitdagende verhalen van het Nieuw Testament uit astronomisch oogpunt analyseert en daarbij door vastgeroeste ideeën door mythes en legenden bevrijdt als ook diverse astronomische verkeerde u

Lees meer

'Sterren en planeten voor kids’ staat boordevol met informatie over sterren, planeten, de aarde en het ontstaan van het heelal. Telkens wordt teruggewezen naar Bijbelse waarheden en het Evangelie. De tekst wordt afgewisseld met vrolijke illustraties.

Lees meer

In dit boek beantwoordt de auteur, een begaafde Bijbelleraar, op een boeiende manier tientallen vragen over Bijbelse thema’s en Schriftplaatsen.

Lees meer

In dit boek gaat het over tien mensen die God met trouw en toewijding als zendeling hebben gediend. Ze lieten hier op aarde een spoor van zegen na. En al leefden ze op aarde in armoede, ziekte, een hard klimaat en tussen vijandige mensen, ze zullen in de

Lees meer

Je met de Persoon van de Heere Jezus bezighouden… dat is de grootste blijdschap en zegen voor iedere Christen.

Lees meer

De Bijbel beschrijft 17 verschijningen van de opgestane Heer, waarvan er elf plaatsvonden tijdens de 40 dagen voordat Hij naar de hemel ging. Veertien ervan zijn inmiddels verleden tijd, maar drie verschijningen zijn nog steeds toekomstig.

Lees meer

God heeft ons in Zijn Woord de weg naar eeuwige zaligheid en redding gewezen. Miljoenen mensen hebben hun zonden beleden en geloven in het verlossingswerk van de Heere Jezus. Nu zijn ze gelukkige kinderen van God. Maar niet iedereen die tot bekering is g

Lees meer

Serie 'De Gemeente': de vergadering van gelovigen Wat is een vergadering van gelovigen? Is het een sekte, een stroming, een specifieke kerkelijke groepering? De auteur was hoogleraar aan de T.U. in Delft en gaf hierover jaren geleden op verzoek een lezin

Lees meer

De auteur is een begaafde Bijbelleraar die betrokken was bij een grondige revisie van een betrouwbare Duitse Bijbelvertaling (de ‘Elberfelder’ editie). Hij gaat in dit boek op een boeiende manier in op enkele tientallen parels in de grondtekst van het Oud

Lees meer

Met deze korte overdenkingen wil de schrijver vanuit de Schrift aantonen dat de Heer Jezus Christus wel degelijk God is. Hij is de Eeuwige, de jehova van het Oude Testament (Jahweh, de HEERE).

Lees meer