Overige onderwerpen

In dit boek gaat het over tien mensen die God met trouw en toewijding als zendeling hebben gediend. Ze lieten hier op aarde een spoor van zegen na. En al leefden ze op aarde in armoede, ziekte, een hard klimaat en tussen vijandige mensen, ze zullen in de

Lees meer

We hebben duidelijke antwoorden uit de Bijbel nodig, vooral voor onze jonge mensen op school en de universiteit. Zoveel jonge mensen hebben het evangelie verworpen toen ze inadequate antwoorden kregen op serieuze vragen over de oorsprongskwestie.

Lees meer

Op verzoek van velen een herdruk van het prachtige boekje 'Edelstenen vertellen hun geheim'.Dit bijzondere boekje vertelt over de betekenissen van edelstenen in de Bijbel. U zult verbaast staan over de rijkdom van Gods Woord. Inhoud: 64 pag.  Druk: f

Lees meer

Het volk van de Filistijnen waren vijanden van het volk van God. Deze vijand heeft ook al veel schade aangericht in de levens van de gelovigen. Dit boekje laat in geestelijke zin zien wat hun oorsprong, hun tactiek en hun einde is . Aantal pagina's: 32

Lees meer

In dit boek beantwoordt de auteur, een begaafde Bijbelleraar, op een boeiende manier tientallen vragen over Bijbelse thema’s en Schriftplaatsen.

Lees meer

Welkom allemaal! Deze brochure is geschreven vanwege diverse vragen die werden gesteld door Christenen in regio's waar het ‘Kerkgenootschap van de Zevende-Dags Adventisten’ verspreid is.

Lees meer

Heel verschillend, en toch één Wat de Bijbel zegt over rassen

Lees meer

Hebt u vrede met God? - dat is de belangrijkste vraag die er bestaat. Die vraag moet door iedereen zonder onderscheid overwogen worden, of je nu oud of jong, rijk of arm bent. En daarom willen we u deze vraag met liefdevolle ernst voorleggen.   Als u kun

Lees meer

Auteurs:  dr. Stefan Drüeke & Arend Remmers 183 pag., gebonden boek, formaat A5 ISBN: 978 90 5907 5344 Kijk ook eens op http://debijbelvoorjou.nl, onze site met tal van gratis artikelen over Bijbelse thema’s en ook mp3-bestanden van Bijbelstudies.

Lees meer

Dit boekje gaat niet over een reëel bestaande Özlem, maar over moslima’s die vrede vinden, en hoe ze die hebben gevonden. Je bent misschien streng opgevoed. Je ouders hebben geprobeerd je voor verderfelijke Europese invloeden te beschermen. Maar nu ben j

Lees meer

'Sterren en planeten voor kids’ staat boordevol met informatie over sterren, planeten, de aarde en het ontstaan van het heelal. Telkens wordt teruggewezen naar Bijbelse waarheden en het Evangelie. De tekst wordt afgewisseld met vrolijke illustraties.

Lees meer